Versterking/vervanging

Zwangerschapverlof, ziekte, burn-out binnen het communicatieteam of juist de groei van een organisatie: het zijn allemaal mogelijke redenen om af en toe – tijdelijk -een extra communicatieprofessional in te zetten om te voorkomen dat er teveel druk op het bestaande team komt te staan en dat de continuïteit in het gedrang komt.

Sinds 2008 spring ik in op afdelingen waar dat nodig is. Soms doe ik losse klussen vanuit mijn eigen kantoor, soms zit ik op kantoor bij de opdrachtgever (waar Corona dat toelaat).  De ene keer voor een wat kortere looptijd of vastomlijnde opdracht, maar soms voor langere tijd en gevarieerde werkzaamheden.

Als het past en matcht is er veel mogelijk!

Professionalisatie communicatiebeleid

Misschien is de tijd gekomen om meer aandacht te besteden aan wat er allemaal mogelijk is op het gebied van communicatie of bestaat de behoefte om de activiteiten – die je nu misschien nog zelf doet – uit te breiden en te professionaliseren.

Ik kan helpen bij het positioneren van je organisatie, de branding (look & feel), het opstellen van een marketing/communicatieplan en de uitvoering daarvan (ook design en de productie van middelen en websites/online middelen kan ik – tot op zekere hoogte – verzorgen). 

Dus zoek je iemand die breed inzetbaar is en graag helpt bij het professionaliseren van jouw organisatie? Dan ben je bij mij aan het juiste adres!

Wat ik doe

Ooit ben ik begonnen als communicatieadviseur, maar heb mij de laatste jaren ook ontwikkeld op het gebied van branding, design en het ontwikkelen van websites en online academies (e-learnings).

Doordat ik én advies kan geven én een heel groot deel van de uitwerking zelf kan verzorgen, ben ik breed inzetbaar en kun je bijvoorbeeld kosten besparen op een vormgever, tekstschrijver of webbureau.

Heb je nou heel specifieke eisen aan de gewenste middelen of website, dan ben ik er om het proces in goede banen te leiden. 

Een opsomming van mijn werkzaamheden: 

Communicatieadvies, coaching, ondersteuning op het gebied van communicatie waaronder: corporate communicatie (strategie), positionering, branding, vormgeving (Canva), het creëren van een basic website/salespage (wordpress/DIVI), het begeleiden/produceren van (online) communicatiemiddelen (video, podcasts, webinars), social media & content, PR, organisatie van evenementen, online marketing (adverteren op Facebook/Instagram/Google), interne communicatie (bij verandertrajecten), e-mailmarketing: het opzetten, schrijven en vormgeven van een nieuwsbrief of funnels (Mailchimp/Mailblue)…..en wat ik niet weet, leer ik graag zodat ik het voor jou kan regelen!

Hoe ik werk

Ik maak graag kennis en kijk dan of ik de juiste persoon ben voor de job
én of ik ruimte heb in mijn agenda ;). 

Ik werk op basis van een uurtarief
(excl BTW) dat afhankelijk is van de werkzaamheden en duur van de opdracht. Voor vastomlijnde opdrachten kunnen we ook een fixed price afspraak maken als dat gewenst is. Ik maak een offerte op naar aanleiding van de wensen.

Als we met elkaar aan het werk gaan, ontvang je een opdrachtbevestiging en samenwerkingsovereenkomst (+ leveringsvoorwaarden).

Keertje (online) kennismaken en de mogelijkheden bespreken?

Neem contact op via onderstaand formulier, via Facebook Messenger of stuur een mailtje naar nina@ninarang.nl en ik neem zo snel mogelijk contact op.

Een greep uit mijn klanten…

Ik heb oa gewerkt voor CAOP, LanguageOne, TU Delft, Next Generation Infrastructures, ANWB, Het CAK, Inholland, MKPC, het Rathenau Instituut, FelixCommunity, NLO, Hogeschool Rotterdam/opleiding Verloskunde en nog vele anderen.

Even overleggen? Neem contact op!

7 + 1 =

Door dit formulier te versturen ga je akkoord met de opslag en verwerking van je gegevens op mijn website. Voor meer informatie bekijk de privacyverklaring.